Management a marketing sportu 21.století

Management a marketing sportu 21.století

Vaše cena
340,00 CZK
Dostupnost
Skladem 18 ks
Autor
Čáslavová Eva
Nakladatelství
Ekopress
ISBN
9788087865620
Kód
00673

 

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.

Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat
Identifikace sportovních talentů

Nedílnou součástí naší doby je kompetice v různých oborech l...

 
275,00 CZK
Skladem: 27 ks
Kód: 00359
Cvičení pro dva

Cvičení pro dva obsahuje téměř 100 cviků a protahování. Všec...

 
429,00 CZK
Skladem: 2 ks
Kód: 00805
Lexikon sportovního tréninku

Lexikon přináší aktuální výklad celkem 211 frekventovaných p...

 
295,00 CZK
Skladem: 5 ks
Kód: 00319