Trends in Sports Marketing

Vaše cena
290,00 CZK
Dostupnost
Skladem 5 ks
Autor
Čáslavová Eva
Nakladatelství
Karolinum
ISBN
9788024659961
Kód
00927

 

The book Trends in Sports Marketing explores the evolution of sports marketing, focusing on current and emerging trends that shape the industry. The book covers the integration of digital elements, such as social media, online advertising, and e-commerce, as well as successful online marketing strategies like content creation and fan engagement. It also examines the role of sports celebrities in promoting brands and events. The final chapter highlights innovations in sports services and customer participation. This insightful publication offers valuable knowledge for professionals and enthusiasts navigating the ever-changing sports marketing landscape.

Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat

Výprodej

Dveře do profesního života
 
85,00 CZK
Skladem: 71 ks
Kód: 00179
Mikroekonomie I : repetitorium a praktikum

Studijní materiál „Mikroekonomie I – Repetitorium a praktiku...

 
160,00 CZK
Skladem: 12 ks
Kód: 00194
Makroekonomie I : repetitorium a praktikum

Studijní materiál „Makroekonomie I – Repetitorium a praktiku...

 
210,00 CZK
Skladem: 69 ks
Kód: 00193