Základy teorie krizového managementu
Základy teorie krizového managementu

Základy teorie krizového managementu

Vaše cena
180,00 CZK
Dostupnost
Skladem 10 ks
Autor
Vilášek Josef
Nakladatelství
Karolinum
ISBN
9788024634432
Kód
00519

 

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.

Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat
Manažérské rozhodování a sport

Publikace se zabývá manažerským rozhodováním, přičemž se zam...

 
260,00 CZK
Skladem: 6 ks
Kód: 00694
Makroekonomie I : repetitorium a praktikum

Studijní materiál „Makroekonomie I – Repetitorium a praktiku...

 
210,00 CZK
Skladem: 70 ks
Kód: 00193

Výprodej

Dveře do profesního života
 
85,00 CZK
Skladem: 72 ks
Kód: 00179