Základy teorie krizového managementu
Základy teorie krizového managementu

Základy teorie krizového managementu

Vaše cena
180,00 CZK
Dostupnost
Skladem 11 ks
Autor
Vilášek Josef
Nakladatelství
Karolinum
ISBN
9788024634432
Kód
00519

 

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.

Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat
Ekonomie I : pro neekonomické studijní programy
 
220,00 CZK
Skladem: 19 ks
Kód: 00504
Management a marketing sportu

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovní...

 
269,00 CZK
Skladem: 8 ks
Kód: 00040
Manažérské rozhodování a sport
 
260,00 CZK
Skladem: 16 ks
Kód: 00694