Management a marketing sportu

Management a marketing sportu

Vaše cena
269,00 CZK
Dostupnost
Skladem 8 ks
Autor
Čáslavová Eva
Nakladatelství
Olympia
ISBN
9788073761509
Kód
00040

 

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.

Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat
Makroekonomie I : repetitorium a praktikum
 
210,00 CZK
Skladem: 72 ks
Kód: 00193
Ekonomie I : pro neekonomické studijní programy
 
220,00 CZK
Skladem: 19 ks
Kód: 00504
Manažérské rozhodování a sport
 
260,00 CZK
Skladem: 16 ks
Kód: 00694